Kärringar hela veckan

 
Dagens lilla tips, ta den största konservburken och sätt en fin blomma i ;-) Lite industri möter skirt lantligt. Typ så. Fantastiskt dålig bild men.. ja bjur!
 
Hallå hej onsdag,

fy känner hur semesterdagarna rasar iväg och inget vettigt hinns med. Kanske det som är meningen med semester?! ;-) Ikväll blev det iallafall Ellas kväll, kusin Elise fick sova över! Men såå roligt har det inte varit faktiskt, det började med storbråk om "stor"-sängen (ni vet den Ella vägrar sova i men Elise får ju absolut inte heller sova där) och sen har det gått i ett. Ella rivs, Ella pratar, Ella kliver ur sängen... Inte lätt att vara 2,5 år och ha sitt första sleep-over-party :-)! Vid nio slog dom iallafall igen sina blå ;-). Får se hur morgonen ter sig, en morgonpigg och en sjusovare kan bara bli katastrof ;-). Jag har iallafall förberett morgonen med filmen Tingeling för husfridens skull. Våra små prinsessor ♥ Så himla kloka och fina, Ella fick ett "litet" gråt/vansinnesutbrott och jag går in för att trösta, varpå Elise säger "jag sa till Ella att hon är vacker" :-)
 
 
Nu ska jag vika lite tvätt - vårt sovrum agerar ju tvättstuga numer. Tvätta hos någon annan, hänga i sovrummet.. Jag börjar sakna min tvättmaskin! Men jag har den förmånen att få låna tre tvättmaskiner åt gången, fantastiskt ;-). Går ju på ett kick! Till veckan ska våran jordkällare gjutas igen iallafall - PEPPAR, PEPPAR. Ni vet..... inte ropa hej förrän............
 
 
Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0