Koko

Hej!
 
Är alldeles slut i både kropp och knopp idag, var världens längsta jobbdag idag tror jag. Skönt att den är slut och att jag är ledig imorgon. Sen återstår två fjuttiga arbetsdagarinnan semester! Men i år kan man ju tro att sommaren uteblev och det höst xtra lång istället ;-). Fick riktiga höst-feelingsimorse, skumt! Vill ju gärna tro att det bästa är framför oss. Gällande väderlek då.. Troligt, nej.
 
 
Jag ska iallafall krypa ner i sängen med Ernstnu alldeles snart och må gott.. Jonas jobbar borta denna vecka, woooho :-). Det funkar ypperligt kan jag tycka. Men så är min dotter och jag ett bra team. Ikväll har vi ätit glass och spelat lergök.Ja min unges favoritleksak är en lergök.Jag hade inte ens sett en lergök innan Ella fick den (av sin farmor.) Faktiskt ett väldigt svårt instrument men min dotter drar av den ena tonen efter den andra ;-)! Haha, väldigt roligt att se sin dotter blåsa för allt vad hon är värd i en gök.
 
Konstiga leksaker förr i tiden alltså ;-).
 
 
 
Bildlös blogging tyvärr.
Är typ slutkörd.
 
 
Mot Ernst,
hare gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0