Kuddar all over

 
Här sover man nog som en prinsessa :-)
 
 
Har bullat upp med lite kuddar, är inne i en kudd-fas! De sötaste hamnar inne hos Ella. Kuddar från Ellos, H&M och Dagis. Den med 2:an på är en födelsedagspresent från söta fröknarna :-).
 
 
Love
 
 
Också en sneakpeak på det som köptes i Vemdalen, men är inte riktigt klart än ;-). Det blev ett fat till nappburken men den tomma platsen ska ju såklart fyllas också. Fönsterlampan fick jag till idag, alldeles själv...! Alltså jag byte sladd och fick dit en lysknapp, helt sjääälv ;-). Men man gick ju teknik-kurs nån gång i ungdomen så lite el-kunskap har man ju. 
 
 
Freeedagkväll :-). Äntligen börjar man känna av semestern, ni vet, lugna puckar mest hela dagarna! Ja inte för Jonas del då men för min och Ellas :-). Idag fick vi dock flänga byn runt för att få lite kläder tvättade och vet ni, jag fick inviga min torkvinda!! Kläderna var torra på 2 timmar cirka, helt underbart med vindtorkade kläder. Det är sommar det! Som ni förstår är denna torkvinda det bästa som hänt, ja t om bättre än torktumlaren. Synd bara att den inte kan brukas året runt.
 
Nu ikväll ska vi semesterplanera litegrann, inte mycket "ledigtid" kvar efter denna källarrenovering men en tripp blir det nog. Inga problem so far men däremot oroar vi oss för uttråkad dotter och funderar på bärbar dvd alt. surfplatta, funkar den att "ladda in" film på...? Vi har en liten "nätt" tågresa på ca 8 timmar att se framemot därav vårt problem ;-). 
 
 
Sovdags, kalas imorgon.
 
God natt! ♥
 


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Ipad kan man ladda in på, jävligt bra, den tar ju ingen plats alls nästan! Familjen i Brunflo har ofta sin i skötväskan, alltid redo att roa med Pippifilmer. :)

2012-07-28 @ 00:03:35
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0