Lyckoklöver

Hej!
 
Åh så härligt med en ledig dag :-). Men fick tyvärr ingen god natts sömn alls... Har en nacke som krånglar rejält just nu samt andra åkommor ;-). Nacken dödar mig kan jag säga. Men "bara" två pass kvar framför skrivbordet sen stämplar jag ut.
 
 
 
Jag och Ella har slitit på varandra på allra bästa sätt idag ;-). Gjorde pannkakor till lunch och det gick ju hem. Så pass att hon ville ha kallpannkakor till mellis, hela 3 st. Woop, woop! Jag som aldrig lyckas med pannkakor :-). Känns ju som en maträtt man måste kunna som förälder. Koka korv kan jag ju..
 
 
 
Hittade finaste lyckoklövern på ICA idag! Lite nostalgi för sånna fanns ju hemma ;-). De kan bli hur stora som helst och är supersöt. Detta var faktiskt ett motiverat köp för blommorna i Ellas rum sjöng på sista versen så att säga ;-) Men jo, jag älskar "blomhyllan" på Ica... I really do...
 
 
 
Piggar upp vilket fönster som helst :-)
 
 
Ja också Ella då. "Se söt ut"-minen.
 
 
Jag och min gök.
 
 
Min älskade älskade lergök.
 
 
Nu snart kvällen för nybadad Ella. Och mamsen ska städa lite grann och göra tidig kväll. Försöka går ju ;-). Sen imorgon en (jobbig) dagislämning och sen arbetsdag...
 
Hare fint! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0