Måndagsshopping

 
Ny kudde från Ikea, skön att vila sig mot i kökssoffan!
 
 
 
Tokfyndande finaste glasljusstakarna från Iittala :-). Jag älskar verkligen. Jättetjusiga och jättebilliga.
 
 
Hej!
Nu är jag hemma från en låång dag i Sundsvall :-)! Åh herregud vad mycket folk, helt vansinnigt! Vi började på Ikea och fick stå i mat-kö ca 30 min. Redan där började ju tålamodet tryta men vi hann med de flesta affärerna ändå. Det är ju tokrea överallt! Har fyndat massa fint :-). Speciellt på Indiska och Hemtex. På Ikea blev det lite nödvändigheter, mest till Ellas rum. Köpte en sänghimmel i tron om att hon skulle vilja sova i stora sängen men det gick inte alls. Nåja.. Det är ju mysigt ändå med sänghimmel :-D
 
 
Wallander ikväll och jag ska inte lyfta ett finger resten av kvällen. Är så glad att källaren "snart" är klar och är faktiskt ganska stolt över min slitvarg, det mesta har han ju som vanligt gjort själv. Vad gjorde jag utan honom?! Ja jag skulle inte bo här iallafall :-) Vill gärna ge han en liten uppmuntran i form av någon present, en grej eller upplevelse.. Förslag på det?
 
Ha de så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0