Onsdag

Helloo!
 
 
 
När jag var ensam hemma nu i veckan passade jag på att göra om på Ellas rum.
 
 
 
Gillar hennes hyllor och gör om där med jämna mellanrum :-). Allt fint måste ju upp på en högre höjd för att undvika nyfikna fingrar ;-),
 
 
Onsdag idag och seeemester ;-). Jomän, idag har den startat for real med alla dess projekt. Vi har nu ett ca 50 cm djupt hål i garaget. Det vill säga att Jonas är igång med källaren, tjooho. Han sliter varje dag och mitt bekymmer för varje dag är var jag och Ella ska ta vägen ;-). Idag följde vi med mamma/mormor till Bräcke. Jag hann med lite rea-shopping och vi hann även med en härlig lunch på Torpet. Tvyärr var Ella på ett riktigt riktigt dåligt humör idag, helt... bananas!! Men efter en korv-middag och en "gass" så blev det ju lite bättre ;-). Önskar att hon kunde säga vad som är fel. Ja idag var det hatar mamma-dagen, var inte alls kul för mig kan jag säga och jag önskar hennes tonår bli lugna.
 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa nya Lantliv och värma min kära vetekudde. Jag har apont i ett knä?! Well, hello.. hur gammal är jag??! Vet inte ens vad jag gjort heller :/ Hua, försvinn!!
 
 
Hare fint! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0