quickfix

 
Kuddmani var det ja, denna köpt i Bräcke.
 
 
En i jute passar bra för lortgrisar som lägger sig på kökssoffan ;-) Från Ellos.
 
 
Och en sötare variant, från Ellos den också. Kuddar, kuddar all over :-) Snabb quickfixför ett rum är det iallafall.
 
 
Hej!
Idag är det ett gäng yra höns som kutar runt här, packa, städa, fixa, tvätta, handla.... Gaaahhh! Men för att börja i rätt ände; igår blev källargolvet igengjutet och därmed är stambyte 2012 avklarat sånär som på allt "finarbete" ;-). Vi känner nog båda litegrann pjuuuhhatt det äntligen är klart, men allt har ju gått relativt smärtfritt får man väl ändå säga. *Peppar, peppar*. Ja och iochmed att det är klart kan vi ta semester på riktigt!! Därför tar vi tåget imåra till Gôteborg! Därmed lite organiserat kaos idag.. Ska hinna med en hel del innan imorgonbitti. Och hinna städa för svärmor som ska bo här under tiden ;-).
 
 
Jo jag ska erkänna att jag är nådigt nervös inför tågresan imorgon. Ska nog stärka mig lite senare i afton med något gott ;-) Men nu ska jag steka pannkaka och börja i någon ände.
 
 
Vi hörs! ♥
 
 
Jo... Jag och Jonas firade ju 5 år nu i helgen. Märkligt, jag är ju fortfarande 22 ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0