Skolbänk

Hej där!
 

Fantastisk ledig helg :-)!! Igår 60-års kalas med härlig tant :-) och familj plus småvänner som inte riktigt kom överens. Idag har vi umgåtts med svärfar/far/farfar och besökt vänner. Såndär spontan härlig helg med andra ord.
 
 
Nåväl, ibland ska man ha lite tur också. En skolbänk funnen till Ella (!!) Den efter mig/mamma fanns kvar, tjooho! Den står i lagårn hos momma, hoppas den inte luktar alltför mycket gris ;-). Längtar tills jag får sätta penseln på den. Tror det blir riktigt bra för lillgumman att sitta där och rita och kunna ha allt under locket. Toppen :-)!! Dock en svår fråga att lösa - vilken färg ska den vara? Vitt funkar ju jämt :-). Men jag är lite inne på nån grön/blå/turkos variant...? Rosa är uteslutet för hon har rosa väggar och då blir det kaka på kaka. Ljusljusgul..? Nån härlig pastellfärg vore roligt :-)
 
 
Tänk en sån här ovanför bänken :-). Letar med ljus och lykta... Minns ni dem från skolan?! Visst fanns det väl några gamla i Bräcke...?
bild lånad från denna blogg.
 

Några sånna här hyllor också att ha penna, sudd och papper på ;-)
 
 
Nån klämspot, en fin stol och... sen så! Dock återstår att lära Ella att sova i sin stora säng så vi kan ta ut spjälisen ;-). Det är inge vidare lätt det.. Hon stenvägrar. Nåja, det blir väl nån gång det med!
 
 
Nu ikväll har jag fått en annan briljant idé som måste testas asap. Men Jonas är så j-kla vrång! Ska nog muta honom ;-)! Önska mig lycka till.
 
 
Imorgon arbetsdag igen och iom det 10 arbetsdagar kvar till SEMESTER!!!!!!!!!Aaah give me :-).
 
 
Hare gött! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0