Sova sova

Hej!
 
Ojsan, det är ju inte varje dag klockan är 11:45 när man slår upp ögonen :-). Men behövde nog den lååånga sovmorgonen, känner mig faktiskt som ny förpackning! Men nu till frågan, vad gör man när man är själv...? Tror jag ska passa på att röja och rensa lite grann och glo på lite web-tv ;-)! Jag har ju trots allt semester.... 
 
 
Jag fick något jättefint på posten iallafall :-)! Snart en komplett samling, och hur härlig är inte denna gröna färg..? 
 
 
Nu blir det en lång tvagning iallafall och sen får vi se vad jag gör med dagen. Jag måste nog pallra mig på apoteket iallafall, har fått antingen ett kusbett eller en "allergiprick" på ögat...? Gör ont som fan och jag har en röd liten liten prick på ögonlocket. Misstänker att knotten är skyldig, dom bits ju på de mest udda ställena. 
 
 
Ha en fin dag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0