Tuff måndag

Hej måndag!
 
 
Här bor jag :-)
 

Jag lekar nästan aldrig på mitt rum ;-)
 
 
Men ibland kan jag leka med mina dockor fem minuter iallafall.
 
 
Aah vilken dag. Inte såå positiv tyvärr utan riktigt riktigt jobbig! Är väldigt sugen på att sova direkt efter jag lämnat Ella på dagis fram till kvällens jobb.. Behöver sömn, sömn, sömn! Ligger efter när det gäller sömnen och det är ju en ständig kamp mot klockan. Igår blev det dessutom väldigt sent på jobbet, och inte får man någon sovmorgon för det ;-). Ella är dessutom på sitt allra allra bästa solskenshumör, ni vet.. gnäll, gnäll, gnäll, skrik. Pigga familjen detta ;-)!
 
 
Dags att sluta gnälla och tänka positivt. Kanske en stor godispåse hjälper..? Ha ha, vem försöker man lura...
 
 
Nej dags att ladda upp för de sista 4 arbetsdagarna innan semester! Det är ju ingenting ;-).
 
 
 
Ha en fin måndag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Bustrollet har ett så fint rum. Hon har en mamma som har öga för det där med inredning :)

2012-07-09 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0