Vad ett lantkök behöver

Hej hallåå!
Idag är vi lediga, lillskrot och jag ;-)! Lillhjärtat städar för fulla muggar just nu... Med ett paket vipes har hon gått lös. Jaja, relativt "billig" leksak jämfört med en burk curry. Det är som att komma direkt till indien när man går in i vårt kök, en liten curry-relaterad olycka hände förut. När mamman vilade sina blå i soffan ;-).
 
 
 
Iallafall - detta var projektet i söndags. Ett "lantkök" (önska går ju) behöver en köksoffa. En sån hade vi ju i källarn, bara att släpa upp!Men det blev ju tokbra - nu kan man ta en lur efter maten ;-)... Lite roligt är det ju att vi nu har exakt samma möbler som mina föräldrar hade i sitt kök. Hemkär ;-)?!
 
 
 
Min nya favoritblomma ;-)!! Har aldrig aldrig "lyckats" med någon orkidé, efter blomning har de tvärdött men nu har jag fått en att blomma om! Tjoooho. Tricket?! Köp rosa istället för vita, de är lättsammare :-).
 
 
 
Har precis läst något bedrövligt, behöver fräscha upp ögonen med fina bilder ;-). Ska leta kuddar till köksoffan iallafall. Sen fånga dagen med min lilla tjej. Blir pannkakslunch ute i solen idag, naajs :-).
 
Nej nu river hon sitt nystädade rum, måste gå!
Ha en fin torsdag! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra det blev! Du är så duktig på det där med att fixa det lilla mysiga :)

2012-07-05 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0