Högst upp!

Hej :-).
 
Har precis plöjt igenom en helt fantastisk blogg, wooop woop vilken inspiration :-)! Den finner du här. Mysig rolig färgglad inredning. Inte alls som jag har hemma, inte än ;-). Några detaljer kanske jag "lånar".. man vet aldrig.
 Vårt hus blir ju som bekant aldrig klart så innan man gör helt klart kan man ju lika gärna byta spår... Bara för att ;-)!
 
 
Önskar några saker dock till mitt lilla bo; en fin gammal skolplansch (inte typ med människans anatamo utan någon blomma, ett träd, ett bär...), några sockerlådor till, en riktig gammal zinkhink!, en grislampa, ett gammalt fönster och gärna gärna en fin spegelskänk. Så det var väl alles ;-). Finn en gemensam nämnare? Gammalt... Ja det är ju lite jag det.
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta krya på mig (är hemma och är sjuk) och sen göra Ella iordning för dagis.... hoppas hoppas hon håller sig frisk!!! Sen ikväll kommer det Jonas far hit och blir här några dagar.
 
 
Hare fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0