Long time no see

HEJ!

Här är det dött vill jag lova :-)... Är just nu inne i en grisvecka, dvs jobb sex dagar på raken och jag är bara på den 2:a än så länge. Pjuh! Men sen väntar en veckas ledighet :-).

Det flyter på med både det ena och det andra nu för tiden, jobb, dagis, hosta, snor, pollen, värme, regn, semesterplaner, köksgolv, hallbygge..... it never ends. Vi har väl kommit till ett vägskäl så att säga. Fortsätta eller lägga ner? Vi kör på såklart men behöver vila batterierna. Det hoppas jag vi får göra till helgen. Just nu leker jag och Jonas katt och råtta och när katten är borta dansar råttorna på bordet.. Om ni förstår scenariot. ;-)



Ja iallafall - nu ligger ca 27 kvm ekparkett i vårt vardagsrum... Ja i sin förpackning såklart för det golvet ska ligga i köket! Är det tänkt iallafall ;-) Den dagen vi byter köksgolv har jag drömt om i ca 4 år. Seriöst. Vårt köksgolv är inte bara brunt med medaljonger (!!) det är tvådelat, ena halvan är ett helt annat golv. Nice!! Flott å fint vill jag lova :-).. Nu skare väck!



Nu ska jag rappa på och torka av golven sen kommer Helena!!!! Tokan glömde sin laddare här så bara att komma tillbaka då;-)! Jag klagar inte.


Ja men om ni ser någon håglös människa irra runt ute på byn så stanna gärna och ge mig en kram... eller visa vägen hem :-).


Tjusig va?? Trött mamma unnar sig:-)



Hejs! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tror nog jag glömde den med flit ;)

2012-06-11 @ 15:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0