mat

Hej!
 
Härlig ledig dag idag :-)! Det börjar kännas på nu att semestern är inom räckhåll... ca 14 arbetsdagar kvar sen såå. Känns skönt att ha det kvar med tanke på vädret...
 
 
Men nu över till något annat - mat. Ni vet det man måste äta varje dag ;-) Har ni något asbra billigt recept i gömmorna..? Jag tänkte utmana mig själv och matkassan nämligen. Ica har ju billiga veckanmen tyvärr faller alltid hälften av recepten bort för att eh... ja för att de inte faller mig i smaken ;-). Så kom igen ös på med era bästa snabba billiga maträtter. Gärna något som lagas i ugn för att göra det extra krångligt ;-) Jag vet att ni är flera duktiga kockar som läser. Bring it on.
 
Idag däremot spräcker jag matkassan och gör västerbottenpaj med räkor till middag ;-)!
 
 
Tjibbi små cupcakes livar upp ;-)
 
 
Nej nu ska jag ta tag i dagen, ägnar den åt tvättning och plockning och lite mer plockning...
 
 
Ha en fin dag! ♥
 
 
 
Pssst... ni med iphone, hur fan får man av ljudet på påminnelser man lägger in..? Har en stående påminnelse varje dag men även om jag stänger av ljudet så ringer det...? Alltså hjälp NU. Tack ;-) El
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag gillar potatis och Purjolökssoppa med korvslantar. (plus hönsbuljong) morötter kan man också slänga i. Färskpära kostar nästan ingenting just nu :)

2012-06-26 @ 13:08:24
Postat av: Helena

Pasta med tomat&morotsås, broccolisoppa, broccolipastasås. ;) Är det av intresse kan du ju plinga ;P

2012-06-26 @ 18:04:23
Postat av: Helena

Pasta med tomat&morotsås, broccolisoppa, broccolipastasås. ;) Är det av intresse kan du ju plinga ;P

2012-06-26 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0