Minisemester

En gullhöna från ifjol!

 

Hjälp, vad händer..? Mycke jobb lite blogg får summera läget men nu är jag ledig i sex underbara lååånga dagar! Najsinajs. Då kanske man orkar sista veckorna innan semestern också;-).

 

Har precis gjort en hel-rekond, tvättat håret, rakat benen, skrubbat, tagit bort gammalt nagellack (worst thing ever) och så vidare. Vet inte hur ni funkar men har jag lortigt hår (som jag haft sen i tisdags) fungerar jag inte. Jag h a t a r det! Som sista utväg kör jag torrschampoo men det börjar ju klia så förbannat när man är inne på andra dan med fusktvätt;-). Blev tre omgångar schampoo i duschen kan jag meddela.. Ja nu vet ni allt om mig och mina hårtvättsvanor;-)!

 

Imorgon är det fredag och student här på byn! Woop, woop! Jättekul för alla dom liksom;-) Själv får man väl fira att det är 5 jävla år sen man själv tog studenten! Fem år!! Va, och jag är ju bara 20..? Nåväl ut och kika blir det nog och handla lite blommor och gott i glaset, fira it is!

 

Min karriär som tomatodlare är förresten över. Alla plantor har fått "flytta ut" (= ligger på komposthögen). Det var inte min grej det. Suck och stön be en aftonbön, bättre lycka nästa år ;-)......

 

Dags att kojja nu!

Sov gott! ♥


Kommentarer
Postat av: annie

Ja, jag är också 20! Alltså måste vi tagit studenten när vi var 15.. Hmm....

2012-06-14 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0