Saker som ligger varmt om hjärtat

Hej!

Idag vill jag hylla alla duktiga mormödrar och speciellt min egen.

Duken jag fick när jag tog studenten. Jag har faktiskt inte använt den, jag törs inte det. Skulle inte förlåta mig själv om det blev en rödvinsfläck eller något ;-) Det är min fina mormor som gjort den.


Den är jag! När den ligger på då är det fest ;-)! Och då kommer Jonas ha haklapp vill jag lova.




Så över till Jonas mormor, hon har köpt en vävstol och frågade om jag ville ha en trasmatta. Ja, självklart ville jag det och gärna i denim ;-)! En vecka senare var den klar, makalöst fin och kommer pryda sin plats väl.




Denna ska jag ha i köket när vi bytt golv och ha en matchande under köksbordet. Detta är kärlek!! Hon har en matta på gång till Ellas rum som om möjligt är ännu finare :-)!!


Jag älskar sånna här hantverk - gjort med hjärta och själ. Jag uppskattar verkligen att få sånna här skatter och vårdar dem ömt :-). Önskar jag var lika duktig men tyvärr där ligger jag i lä..


Nu ska jag återgå till mitt plockande. Ella sover gott ute i vagnen och jag njuter av min lediga dag. Handla det sista till midsommar ska vi göra i eftermiddag sen kan Jonas ta ledigt ;-) Lustigt det där med att gå om varandra men å andra sidan nöter vi inte ut varandra då. Eller!?



Ha en fin lill-lördag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0