Sommarfredag

Har kanske kärat ner mig i dessa gardiner. Hur fina?!

 

För vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra! Eller nått:-). Ingen student tagen här inte och faktiskt inte varit så delaktig i tumultet, något flak har man sett och någon "glad i hatten"... ;-) Hoppas de nyblivna vuxna har en kul kväll, kanske inte som i Östersund här i Ånge men ändå. Inget rådhus vid tolvslaget t ex, här är det väl mittis som bjuds. Have fun ;-).

 

Fredagkväll och min första lediga dag är snart slut. Har tagit vara på den här dagen bra! Mycket mys med min kära dotter och lite uteliv. Vi har även köpt en liten bänk åt Ella och fixat blommor till bron. Faktiskt första året jag har någon form av sommarblommor ;-). Har liksom alltid runnit ut i sanden förut, men slog till på två amplar i år. Konstaterade snabbt att jag skulle haft fler men två var allt som fanns kvar.

 

Imorgon väntar en utflykt.. Fick förfrågan ikväll och vi kör på :-). Dock ha Ella den beryktande H som lurar...

 

Nu medans mannen kollar på fotboll ska jag städa lite grann och sen hoppa i säng.

 

Ha en fin kväll! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0