Sovmorgon

Hej :-)
 
Jag förhandlade om sovmorgon men tyvärr var det Jonas som vann den idag. Min återstår imorgon ;-) Jag och Ella har varit uppe ett tag redan, men är faktiskt pigg. Har vääldigt svårt att komma igång på morgonen eller ens komma ur sängen... Men vad gör man inte för kärleken sin ;-)!!
 
 
Idag väntar en rusch på byn för att hinna med några "måsten", fixa födelsedagsblommor, köpa leggings och sist men inte minst besöka loppisen för att förhoppningsvis hitta ett stooort fat :-)! Ja just, slänga till återvinningen också... Suck, denna återvinning!! Är ett sånt där jobbigt måste ;-).
 
 
 
Senaste köpet till Ella - Majas alfabet. Detta är min favorit.
 
 
En glimt av resten av bokstäverna
 
 
Ett litet vykort fick jag med som extra också :-). Jag har en idé om hur jag vill hänga bilderna på Ellas rum och för det behövs 10 m rep, 20 klädnypor, en näve dynamit.. haha närå ;-) Ska nog sysselsätta jonas med detta framöver! Vill även ha tag på en gammal skolbänk och lite annat till Ellas rum.
 
 
 
 
 
Nu göra lite frukost sen starta dagen! Ikväll väntar ju 60-års kalas :-)!! 
 
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0