E eller P?

Gulliga små påskägg från glasverandan.se

 

Men vet ni vad?! Endast en dag kvar av denna vecka :-). Åh jag har aldrig längtat så mycket efter helg som jag gör nu. Det känns som att denna utbildning sitter någorlunda på plats och att jag har något roligt framför mig. Vi får väl se :-)! Roligt med en omväxlande vecka och idag kändes det som att det "lossnade" lite grann. Imorn börjar allvaret.

 

Jag hade turen att få två extralediga dagar utlagda i Mars månad. Inte mig emot alls, speciellt inte då en av dagarna är en lördag. Så härligt att vara ledig denna årstid, lärdom - alltid vårsemester!! Jag har av vana alltid lagt ut höst/vinter-semester men vettetusan om det inte är mer härligt att få vara ledig på våren...? Fast ledighet som sådan är ju som bekant, aldrig fel :-).

 

Helgen har ni planerad eller? Det har jag, lite grann.. Vågar inte hoppas för mycket men är jätteglad att Jonas kommer hem imorgon. Min älskling. Vet ni... Vi funderar på att byta efternamn på Ella. Tror nog mer på Engholm faktiskt. Vi googlade lite, 550 personer heter Engholm medan Persson är typ 8:e vanligaste efternamnet.. Say no more ;-). Engholm är ju ett fantastiskt fint namn också faktiskt. Vanligtvis "får" barnen Pappans namn, men här var mamman snabb att välja Persson. Men nu tänker mamman om. Ella Karin Julia Engholm.

 

Nu dags att hänga tvätt,

vi hörs! ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0