Euphoriaaaaa

Ett fynd från Erikshjälpen. Vem köper en gammal hink? Matilda gör :-). Visar till sommaren vad jag tänkt med den.... :-)!!

 

Spännande, spännande.... Ska rätt låt vinna?

 

Har haft bästa lördagen på länge, jag for iväg till Östersund idag med mamma och pappa! Lite familjen Persson-mys med "bara" föräldrar och syskon :-). Vi har hunnit med alla viktiga butiker på stan samt marknad. Och lunch på Volos såklart :-).... Där äter vi alltid och vi blir aldrig besviken, tips tips! Vad har jag shoppat? Såklart en ny dammsugare, det blev en vit?! Otippat va...? Samt en hel del annat smått och gott! Påskpynt, lite nytt till Ella och lite lull-lull till mamma :-). Har prasslat med massa kassar ikväll och Jonas har bara gapat but i love shopping :-)! Vi shoppar oss ur krisen, eller hur? (då menar jag finanskrisen)

 

 

Trist att komma hem till en jänta med hög feber och hosta :-( .... mammaslillahjärta ♥

 

 

JAPP, rätt låt vann! Bra då kan vi sova :-).

God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0