Fredagsyra

Inte många dagar kvar av Mars månad, men våren är satt på hold tror jag. Det snöar (?!) här! Små fjun men ack så trist ändå.

 

Hej,

bättre dag idag? Får väl tro det.. Det är ju fredag :-)! Tyvärr är hela familjen hängig, hallå... Sjukdomar har vi väl haft nog av. Men massa c-vitamin-injektioner får det bli. Än är ju clementinerna goda :-).

 

Jag har nu två saker kvar på min att-göra-skitjobbiga-saker och det är torka ur köksskåpen och putsa fönster. Det tar liksom aldrig slut på göra. Vore skönt att ha åtminstonde en sak klar före påsk men tyvärr lägger jag nog allt krut på påskpyntandet ;-). Hur många påsk-ris har ni? Här hos oss finns tre... än så länge ;-).

 

Jaja, tillbaka till verkligheten. Fredagsstäd it is. Woooho :-).

 

Ha en fin fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0