I väntan på påsk!

Fjolårets ris... Hur blir årets?

 

Hej,

ännu en dag till ända. Skulle precis kliva ur duschen förut ikväll när det blev kolsvart, strömavbrott jippie. Det höll sig i ett tag men kom tillbaks lagom till Desperate housewifes :-)! Tjohooo, ser ni också den härliga serien?

 

Just idag längtar jag till påsken som bara jag kan göra. Jag och längta... Det är något visst med det, att alltid ha något att se framemot, men så blir jag ofta besviken också ;-).

 

Idag kom jag hem till ett dukat bord med massa god mat, mamma hade grävt djupt i både kyl o frys och gjort underverk! Är det inte fantastiskt vad en mamma kan göra av typ en potatis...? Någon sån mamma blir nog tyvärr inte jag. Jag kan snabbt som attan sno ihop chokladbollar men så slutar kunskapen där också :-).

 

Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0