Livet i jorden

Ella är överlycklig över påskpyntet, PIPPI skriker hon så fort hon ser en höna/kyckling/tupp/fågel.

 

Shhh... Hos oss läggs det ägg just nu ;-).

 

Älsklingstuppen! Som mamma fick en gång i tiden men som jag tog tillbaka när jag flyttade hemifrån.

 

God morgon,

TRÖTT! När ska detta få ett slut? Jag lägger mig ju inte ens speciellt sent längre. Kanske är det som är felet, att jag måste vara nattuggla för att fungera? Jaja, vaknade imorse av en bok i huvudet och en väldigt vass hals. Jaha det är väl bara det som fattas... Ella nyser emellanåt också :/

 

Idag är det dagis som gäller iallafall för damen - och för mig kvällsjobb. Har två kvällar denna vecka och sen jobbhelg. Känns helt ok. Har en del jag vill hinna innan jobbet men känns mer lockande att typ slå på en film å slumra ett tag... Men igårkväll fick jag ett ryck igen, men just nu är den energin som bortblåst :-). Satte om ALLA blommor, det ni! Hujedamig så skööönt :-). Det och putsa fönster är det värsta med våren, eller hur ;-)? Fick upp lite kul påskpynt också, jag gillar ju att pynta jag. Speciellt påsken faktiskt. Gillar att det är lite färg!

 

Nej nu ska jag försöka vakna till liv....

 

Ha en trevlig dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Du gör jämt så påskfint :)

2012-03-29 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0