My Coup of Tea

En nykomling och en gammal favorit...

 

Vilket är ditt favorit-te? Mitt är utan tvekan Söder te, rabarberkalas blev tyvärr ingen ny favorit :-). En nyhet från Kobbs är det iallafall och ska även vara god som is-te (gott på sommaren).

 

Hur dricker du ditt? Med mjölk? Socker? Eller kanske honung? Jag dricker mitt te utan något extra i, och gärna flera koppar :-) Lös-te är ju att föredra men pås-te är bekvämt också. Säger hon som har en liten hemlig-låda på jobbet med just te i :-). För är det något te jag inte gillar är det sortera som alltid "bjuds" typ Earl Grey eller English breakfast, nej tack då hoppar jag över *ryyys* Nu har vi bra utbud av te på mitt jobb men ändå... finns ju så många sorter, vill ju testa alla :-)!

 

Jaha det blev en tidig kväll för mig, härligt...! Så nu avnjuts en kopp te och jag inväntar Husfruarna :-). Som sig bör på en tisdagkväll med andra ord...

 

Härlig tisdagkväll på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, söderte är bäst! Men också Kobbs lust & fägring som inte säljs i "vanliga" butiker längre.

2012-03-14 @ 06:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0