Ny vecka nya tag

Det blev vår även här, men lite färglöst va...?

 

Tips, tips bästa mat-tidningen har levererat ett härligt påsknummer. Löp å köp :-).

 

Hej,

Tillbaka till vardan igen. Vardag och helg flyter ihop rätt bra tycker jag, speciellt när det blir avbrott från jobbet pga VAB eller liknande. Men idag ska jag jobba, eftermiddag. Skönt när det inte behövs vab:as en hel dag utan vi kan pussla ihop det ändå. Status på Ella är hosta, hosta, hosta och åter hosta. Och feber som ibland är jättehög och ibland lägre. Hoppas det vänder snart! Denna förbenade hosta, försvinn för alltid tack..? Hon har sovit mellan oss nu dom här sjukdagarna så hela familjen är lite sliten .... :-).

 

Igår åt jag smörgåstårta en masse... *raap* Tack födelsedagsbarnet Lena :-). Inte alls avis på er resa, inte alls ;-)... Visst är det härligt med kalas? Kan man inte införa kalas varje månad...? Nu dröjer det ju inte länge tills kalaas * 2 brakar lös i detta hus men visst finns det väl nått att fira redan denna vecka ;-)?

 

Idag ska jag bara mysa med Ella tills jobbdags. Provköra vrålåket Electrolux ska jag nog göra också :-). Woop, woop!

 

Ni kan väl hålla en tumme att Ella blir frisk tills imorn.

Ha en fin dag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0