Tant är den nya hipstern

Ja, ni ser ju... men odling är jättetrendigt nu! Så häng på och njut av billiga färska örter, tomater, bönor osv. Tror ni jag lyckas...?

 

Vilken helg - är nästan nyss hemkommen från By, men har redan hunnit med alla "måsten" inför kvällens jobb. Ella sover och Jonas for för en timme sen. Det blir jobbigare och jobbigare när han åker, måste jag säga. Får alltid en konstig känsla i kroppen som är svår att få bort. Väldigt jobbigt. Fördelen är att till veckan jobbar jag ingenting, nackdelarna är desto fler dock :/...

 

Men vi hade det jättehärligt i By iallafall! En trotsig lilljänta var en rejäl humörhöjare :-). Oj så hon kan mammas lilla.... några kilo lugnare idag dock, skönt för alla. Men bara att vässa argumenten och envisheten för denna kamp kan hon inte gå vinnande ur. Dags att träna nej nej nej, N E J ! Hmm :-). Jaja, de är ju "bara" en fas....?! Men förutom humörbruden våran hann vi med uteliv och kolbulle. Tidig kväll och sen morgon, sov ända till åtta. Ja jisses :-). Nog är man tant alltid.

 

Nej usch måste få den här otäcka känslan väck - är ni fler som lider av svår separationsångest? Jag vet faktiskt inte varför det blir såhär för det är ganska skönt att vara själv ibland. Det är bara den här veckan kvar och påskveckan - som ju blir en kortvecka. Åh hua så känslig jag blitt :-) Måste vara "den" tiden i månaden.. vad kan det annars va?!

 

Hoppas ni har en ångest-fri söndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0