The dress!

Vad har vi här? Skulle inte köpa några mer kläder åt Ella... Svårt att låta bli? JA!!



Fram och baksida, jättesöt hippiechic klänning :-) Klart mammas skatt ska ha! Åh så söt hon kommer bli :-).


 

Strumpbyxor en masse.. Går åt en hel del här. Misstänker dock att jag tog för liten storlek. Hmm. Dumt :-)

 

 

Jättesöt body, lite hippiechic den med! Jag gillar "annorlunda" kläder till Ella, inte de vanliga skrikiga barnkläderna utan mer... blommor, spets, naturfärger osv :-). Men såklart är jag inte jättepetig på alla kläder utan bara en del, typ "finkläder" å liknande. Vardagskläder går funktion först.

 

Ja som ni ser, det blev en del nytt till Ella i Östersund. Så svårt att bara titta, det är omöjligt..! Nu hade hon en del presentkort kvar, och strumpbyxor behövde hon ju :-). Måste göra en rejäl rensning i hennes garderob, herregud... Ungen har mer kläder än mig! Jag handlar gärna på h&m (de gör lite mer petita kläder) och kappahl (de har mycket "matilda"-kläder med spets, blommor osv) och såklart Polarn & Pyret - men där impulshandlar jag sällan utan där gör jag inköp av kläder som används mycket.

Näst på tur står vårskor, stövlar har hon fått av pappa :-).

 

 

Idag är det hemmaaktiviteter igen... En liten gumma har fått lunginflammation igen. Stark pencillin nu och jag hoppas det vänder. Det värsta rosslet har släppt iallafall. Det jobbiga är att det är så lång återhämtningstid... Försök intala en 2-åring att vila i två veckor...! Jag har aldrig haft lunginflammation men de som har säger att det bästa är att typ ligga och vila i några veckor. Jag ska försöka göra det bästa för lillhjärtat, med lite påskpyssel, bakning osv! Men nu några dagar blir det mest soffan och film, för trött och tussig, det är hon...

 

Jag ska kika in på Panduro nu och spana lite påskpyssel. Vill gärna åka till min mormor och göra något kul :-). Vi får se vad det blir. Blåste iallafall ur första ägget imorse, maj gad. Det var jobbigare än jag kom ihåg... Nåja, allt för konsten :-)!!

 

Ha en fin solig dag! ♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0