Utbildning

Dagens tips; jättefin vas/ljuslykta från dollarstore. 40 riksdaler. Jag köpte mitt första ex för mer än det dubbla på en blomsteraffär.... :-) Gör sig jättebra som lykta! Och som vas. Därför har jag 3, så jag slipper fundera vad den är bäst som :-).

 

Hej,

härlig vecka det här, har utbildning på jobbet och är ensam denna vecka. Känns inte som den optimala kombom faktiskt :-). Men ikväll kommer mamma hit och ska vara här tills imorgon. Så mysigt!! Skönt att ha en dag "ledig" dvs ingen stress på morgonen och framförallt efter jobbet. Det är den där lilla stunden innan middag som är .... lite jobbig ;-).

 

Är grymt avis på de som har sportlov denna vecka! Men min lediga tid kommer den med.. Har en del långhelger framöver, men jobbar ju då alla röda dagar, pingst, nationaldagen (som ju är sååå viktig? not), kristi himmelfärds, midsommar... you name it! Men funderar på att röra i grytan lite för att få lite extra ledigt :-).

 

Är på gång och funderar så det knakar just nu...! Jag kan jag vill och jag ska :-). Jag är lite mer på g än jag någonsin varit iallafall! Ska blöta och stöta detta med Helena ett par gånger till innan jag bestämmer mig. Framtiden är lite oviss, men för första gången på länge känner jag att en förändring ÄR det optimala!

 

Nu ska jag invänta mamma, ha en fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blöter och stöter det med dig hur mkt du vill. :D

2012-03-06 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0