Miss Dramaqueen

Matilda goes color - jag har problem att använda annat än svart och vitt. Försöker åtgärda detta... :-)

 

Hej torsdag,

ledig dag idag. Frisk jamen! Så bra då :-)! Började morgonen med att hysa lite agg mot någon i min närhet, och den där jättehäcken är numer inte en tanke utan i planeringsstadiet. Japp, det här med grannar... Vi lämnar det där men konstaterar att någon slags avskärmningsskydd behövs asap. Trist men sant ;-) Vad händer idag hos er? Här blir det lugna puckar, hrrm. Jag har ungefär fem jätteprojekt att ta tag i, för jag hann inte klart igår kväll. Började plantera om blommor men mitt i det blev jag distraherad. Så typiskt mig :-).

 

Sen en sväng på byn! Är ute efter nya blommor till Ellas rum samt köksfönstret, jag har ju tagit sticklingar av mina pellisar, men det är ingen vacker syn tyvärr. Ringde till pellis-akuten aka min mormor, hon lät faktiskt lite bekymrad men lovade att jag skulle få några ex av henne ifall det gick åt skogen. Pjuh :-). Sen ska jag spana in det sista på bok-rean, köpte såklart inte alla böcker jag ville ha och nu ångrar jag mig.

 

Ha en strålande dag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0