Helgen

Bild från ifjol men något på bilden köpte jag ett till ex av i helgen...

 

Hej,

trött Matilda här :-). Men vilken kanon-helg jag haft! Härlig tjejhelg med bästa H :-)! Fått inandas både storstadspuls och skön på-landet-luft ;-) Vi åkte ju tåget tillsammans ner till Stockholm, å vi gjorde ju Stockholm i någon timme iallafall. Sen for två trötta damer vidare hem till Helena.

 

Lördagen visade Helena mig runt i hennes "hemtrakter" ;-). Lite shopping i Södertälje och som ni såg - mys i Trosa! Jättemysig liten stad. Vi lyxade till det med hemgjorda chokladpraliner från en lokal butik och satt nere vid ån. Det är kontraster det, mot vårt trista Norrland.

 

Ja som ni hör - det har inte gått någon nöd på mig och jag behövde verkligen det här. Så himla kul att få åka ner till Helena. Tack hjärtat ♥

 

Nu hoppas vi att det blir fler gånger och då ska jag ta steget att våga åka själv (hon har alltid mött upp/lämnat av mig i Stockholm). Ja ni hör ju, med tanke på var jag jobbar borde jag vara mer kavat ;-). Men någon större resvana har jag tyvärr inte, eller snarare alldeles för snäll vän som alltid hämtat upp mig :-)!

 

Ikväll blir det tidig kväll - imorgon börjar allvaret igen.

Trevlig kväll! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0