Håglös, trött och eländig

En ny tunika blev det i Stockholm. Gissa varifrån :-)?





Lite "tjej-grejer" halkar alltid med :-)...


God morgon!
Trött, trött och ännu mera trött. Är det sen vi ställde fram klockan eller vad..? Känner inte riktigt igen mig själv. En kanna kaffe kanske får mig i balans igen? Ska göra en vitaminkick sen iallafall :-). Idag är jag ledig så jag kan sitta hemma och gäspa hela dagen ;-). Skämt åsido, en hel del borde bli gjort idag för mitt inre lugns skull....


Vädret här, är som i öppningsscenen i Lotta på Bråkmakargatan, regnet öser ner!! I Mars...? Till helgen lovas det visst massa minusgrader. Hmm.


Ska kolla på just Lotta nu för femtielfte gången. Ella älskar Lotta, vilken tur att det finns hela två filmer att välja mellan :-)! Madicken och Lotta är det som går hem här.


Ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0