Fredagsmys

Playtime!

 

Här spirar det visst. Pellis-update kommer :-).

 

Hello fredagkväll!

En snabb update, sitter fastklistrad i soffan. Äntligen är Jonas hemma iallafall :-).

 

Vet ni vad som hände idag..? Jag var lite seg upp idag, låg och drog mig länge medans hon var knäpptyst inne på sitt rum (trodde jag iallafall).. Kommer in i vardagsrummet och ser att Ella ryckt lös massa tangent-knappar på min dator.....!! GAAAAAAAAHHH!! Men de gick fint att sätta tillbaka dem, dock fattas delete-knappen men vad ska man med den till ;-)!?

 

Imorn väntar shopping, ny dammsugare, JIPPIE eller nått:-). En rosa vill jag väl ha iallafall..?

 

Nu fortsatt soffhäng, trevlig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0