Att gå händelserna lite i förväg

Hello!
Nice härlig ledig dag idag :-). Jag och Ella styrde kosan mot byberget och gammelmomma. Där bjöds det på våffel-lunch och lite uteliv. Härligt för kropp och själ och jag fick lite lunchvila på kökssoffan ;-)! Ella är "stor tjej" nu och det märks, ska vara med överallt - diska, laga mat, städa osv. Min lilla gofis :-). Så kul nu när man kan förstå henne bättre, t ex atten = törstig, smaka när hon vill smaka när vi lagar mat, sova när hon vill sova;-)).


Ja iallafall - här går jag händelserna i förväg när det gäller vår hall. Jag har redan sett ut den perfekta väggljuslyktan.

 

Detta är skönheten och den finnes på http://www.twoshabbychicks.se/.


Jag vet ju såklart exakt var den ska sitta och sen exakt vilka tavlor jag ska. Ganska så typiskt mig men lite får man väl drömma :-). Två dagar av tre veckor har gått, sen smäller det. Åh gud jag vet redan nu att jag kommer hata att bo i ett bygga, men det är lite av vår livsstil. Men vi renoverar ju så som vi vill ha det resten av livet... ha ha, ja just det!!


Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0