Dåligt väder eller dåliga kläder?

Väderstation, bloomingville. Snöret ljuger dock, här råder iskylla för närvarande. Iallafall, en kul väderstation att piffa bron med :-)!

 

 

Istället för godis... Jag är Kesella-lover, iallafall den med vanilj. Tror den här med citrus kan passa riktigt riktigt bra till svenska jordgubbar senare i sommar! Ska nog testa den här redan ikväll :-). Kesella är rik på protein, bra alternativ till glass eller grädde t ex och är bra att använda i bakverk (typ bullar).

 

 

Tjolahopp tisdag,

snart är dagen till ända (utom för mig och J - vi har väl en 4 timmar kvar innan läggdags) och ikväll ska jag unna mig att ligga bort nån timme i soffan. Göra upp en eld och tända några ljus, det är sånt väder ute! Först ska jag ha lite hemma-spa tror jag minsann. Peeling, fixa naglar, inpackning, ansiktsmask och så vidare :-) Kaffesump är förresten en grym peeling! Kör på den ni som törs rejält med riv ;-).

 

Ikväll är det ju GCB också, jag är helt fast.. Tragikomedi liksom! Det enda jag följer på "tv". Men jag har ställt påminnelse för att inte missa veckans bygglov, direkt från Gällö! Det kan man ju inte för allt smör i Småland missa:-).

 

Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0