De blev sommar i år också

HEJ!
Long time no see :-) Som vanligt hos familjen E&P är sommaren en tid av total k a o s!! Det är projekt everywhere. Kort och gott; en stuga har rivits (en trevlig möglig sak), grus har kommit hit, vi har börjat med hallen och ska snart.... Så här är det alltid för oss. Från noll saker att göra till trehundrafemtio på samma gång. På något konstigt sätt så gillar jag det ;-)... typ en vecka eller två. Iallafall, vi tänker varje sommar att i år ska den bli lugn - jo pyttsan. Nu i år blev det ju mer jobb än tänkt så kallade måste-jobb men vi har fyllt på listan bra med andra jobb också ;-)!



Och mitt i detta händer andra saker också, både trevliga och en del mindre trevliga.. Jag tror det kallas livet men vore skönt om det kunde gå lite långsammaaare.

Idag är det iallafall riktigt fint väder - tjoooho det blev sommar i år med!!! Idag åtminstonde.


Alltså jag vet inte, men ska tomatplantor se ut såhär? Ni ser ju, de växer ju snart ut ur huset.

 

Och ståtliga fru Mårbacka :-) Ser ni gräsmattan utanför...? Den klippte jag för första gången (någonsin) i söndags. Sommar.

 

 

Nu ska jag beställa något fint till vår nya kommande hall och sen... ja.. njuta lite sol kanske?

 

Ha en fin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0