Det här med söndag

En liten födelsedagsblomma till moi:-). Blommor på bemärkelsedagen ska det ju va! Hjärtan på tråd är världens lättsammaste växt, den kan om du vattnar ihjäl den:-). Trivs överallt, gärna i söderfönster där solen ligger på hela dagarna. Jag har väl en sisådär 15 stycken här hemma... Fantasilös?! Nej nej vem kan motstå små hjärtan? Den ska finnas i min brudbukett.



Små elefantöron. En barndomsklassiker som jag försöker för allt i världen få fler ex av. Det verkar gå bra;-)

 

Hej söndag!

Just nu är jag ensam hemma, händer typ aldrig men lika skönt varje gång. Men säg den lycka som varar, om en timme är det dags för jobb igen. Jonas och Ella är på badkalas och nej, jag gråter inte av att missa det nej ;-)... Bikini-kroppen är ju inte på plats än så att säga. Även om jag jobbat på den idag när jag sprang för andra gången den här säsongen. Det tar sig! Men f-n vad jobbigt det är speciellt för knäna. Flåset kändes bättre den här gången men knäna va som en 80-årings. Jaaajaa jag har ju iallafall gjort det nu.

 

Till veckan kör vi ännu en födelsedag och lite ledigt. Jag börjar få semester-vittring men har tyvärr alldeles för länge kvar... 9 veckor eller så?! Fast våren/försommaren är ju ovanligt trögstartad i år så mig kvittar det.

 

 

Också kan jag konstatera att jag saknar Helena och vill att du ska komma hit nu bums. En vinkväll skulle jag behöva pronto!!

 

Ha en fin söndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0