Hall status

Det är någonting på gång i vår hall. 96 brädor betsade, typ 30 to go.. Sen tre långa veckors torktid(!!). To be continued ;-).

 

Ni vet sånna kvällar när man bara vill slumra på soffan men sen bestämmer sig för att göra något ändå? Ja just en sån kväll har jag haft, till slut har man känner man sig som en iller på speed :-). Man får upp farten till slut och börjar peta med lite av varje både här och där. Nåväl nu är kvällen kommen och jag ska kolla på lite tjejtv ;-). Imorgon är jag ledig och det ska bli grymt skönt!! Det här med jobbhelg är ju bra på sina vis men tröttheten kommer efter, speciellt om man varit ute och rumlat på lördagskvällen ;-). Nu var det kanske inget jätteparty men jag kidnappade en tjej med på en biltur så ganska sent blev det ändå. I en trött mammas mått mätt :-).

 

Måndag klart slut - in med tisdag!

 

Kram! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0