Happy friday

Ella hjälper till att visa sommarens skönhetsmåsten ;-) Swedish therapy oil från Maria Nila (Grym grym grym! Har ni testat hårolja? Om inte GÖR´T!) Lukta supergott tvål samt handcreme - känns väl sådär nödvändigt på sommaren men bra att ha i väskan :-).

 

Halloj fredag och välkommen jobbhelg, suck. Ja idag känner jag bara suck! Dras med ständigt dåligt samvete och just idag blev det en smula värre. Enbart mitt eget fel men så irriterande att man har så dåligt karaktär. Förstår inte varför man ska envisas med att må dåligt över det man inte är eller har, istället för att glädjas över det man faktiskt har och är..? Jaja fredagens djuping som jag lämnar därhän - livet är en karusell av känslor ;-).

 

Dags för mig att slänga mig i duschen och förbereda mig för kvällens jobb. Helgen ser jag dock framemot, jag har två lediga kvällar iallafall och så är det ju morsdag :-)!

 

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0