Har hon tappat det?

Ja, lite kanske ;-). För vem mer köper julpynt i början på Juni..? Jag försvarar det med att det var pangpris och fri frakt. Jag suktade efter den här vimpeln hela julen ifjol, så slog till nu. Från nordljus.net. Beställde en jättefin ljuslykta också men den var trasig :-( Har mejlat för att se hur vi löser det. Tyvärr väldigt vanligt med paket som skickas med DHL! Sagt av en erfaren nätshoppare ;-).

 

Jag har precis kommit hem från lämning på dagis och handling på Ica. Det var jag och en miljon pensionärer kändes det som. Nåja det är gjort nu och jag har några timmar tillgodo innan kvällens jobb. Dock har min röst försvunnit och jag har taggtråd i halsen... jippie... Förkylningar såhär års är ju så j-kla sega!!! Minns att jag var förkyld under studentveckan också, inte superdålig men tillräckligt dåligt för att allt skulle vara jobbigt och tröttsamt. Så typiskt också att det kommer innan en fullspäckad helg!! Som jag längtat efter sen ifjol, typ. Fullt ös på jobbet också så no time for vila.

 

Igår var vi iallafall på familjekväll på dagis, det var kul. Hade utvecklingssamtal också, hon är så duktig så lillsnurpan våran :-). Kul att höra hur hon är där och vad hon gör osv. Blev lite sent och Ella blev övertrött deluxe! men imorse när Jonas vaknade hade Ella ropat på honom, han skulle bädda ner henne och "spela"... (vi spelar på en speldosa för henne varje kväll) sen somnade hon om ;-). En del rutiner är jätteviktiga för henne, som på kvällen, det ska vara trosor, strumpor och tröja. Sen när hon lagt sig i sängen ska det vara täcke (bädda ner henne ordentligt), us (snutten), tutte och spela. :-)

 

Nä nu ska jag städa röven av mig och hoppas på att bli lite kryare!

Ha en fin torsdag! ♥

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0