Maj maj måne

Nytt örngott från H&M, i linneblandning med liten söt volangkant. Så fin att de går att använda som "prydnadskudde" ;-)

 

God morgon-

ah vilken morgon. Just idag är det jag önskar mig mest lite lugn och ro och några timmars sovmorgon ;-)! Det är man inte bortskämd med inte. Ella vaknar ju tidigare och tidigare och mamman är inte riktigt road av det. Men igår t ex när vi hade bråttom iväg till Sundsvall för sjukhusbesök då gick det minsann att sova..! Det slår aldrig fel ;-).

 

Sjukhusbesöket gick bra även fast Ella nästan rev inredningen på stället men man måste ju lämna avtryck. Eller hur ;-)? Efter sjukhuset gjordes Birsta en snabbis och jag fick min efterlängtade stora födelsedagspresent! Samt lite annat smått och gott. På Birsta däremot var Ella exemplarisk, somnade som en stock efter korvätning på Ikea. Ja jisses, det är upp och nervända världen just nu.

 

Idag ska jag jobba ett kortpass och sen ha kvällen ledig. Måste börja stöka till helgens kalas men jag tar det lite lugnt tror jag. Tar till fusk mao :-). Men en fin blomma eller två ska jag minsann unna mig!

 

Nej nu ska jag "njuta" av en kopp kaffe,

ha en fin dag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0