Mammas dag

Mina gamla småskor

 

Hello kristi himmelfärdsdag och min mammas födelsedag! och syttonde maj!!! Triss i firande mao:-). Vi har precis kommit hem efter födelsedagsfirande i byberget med massa god mat och tårta såklart. Även gott i glasen för de som inte ska jobba imorn.. Ella blev kvar där för imorgon ska jag börja jobba låångt före tuppen själv är vaken. Det känns sådär, å andra sidan gör jag helg lite tidigare men detta med att kliva upp typ 4... döden eller vad? ;-)

 

Så jag ska slänga mig i duschen och göra tidig kväll ikväll. Känner att den här kommande lediga helgen är jag värd. Har varit några tuffa veckor nu men känns som vi är på rätt köl. Hoppas våren hakar på också och bjuder på lite försommar-värme i helgen!! Vore gött de.

 

 

Ha en fortsatt fin kväll! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0