Min dag idag

En del av min stora födelsedagspresent - Grattis!

 

Som ni ser blev jag med byrå för någon vecka sen. Ikea har sänkt priset på delar ur Hemnes serien (tyvärr inte de vita möblerna), tips tips!! Ganska bra pris nu mao:-)! Det blev min lilla grej till mig själv det.

 

Idag är det ju min bemärkelsedag och den har varit fantastisk. Oj så mycket regn det kom från himlen idag och oj så dålig hockeymatchen är... ;-)! Men, vi har något att glädja oss över i källaren. Och det stavas bräder en masse. Bräder som nu ska ligga inne i ca 3 veckor innan vi kan utföra stordåd. Detta har jag längtat efter lääänge ;-)! Tänk Madicken och tänk trä. Vad kan gå fel? Inget.

 

Imorgon väntar jobb och sen after work, tjooho!

 

Ha en fin fredagkväll! ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0