Sista söndagen i maj

Min nya partyväska, rymmer det viktigaste och ser dessutom till att det är väl förpackat ;-)

 

Häri ryms 3 l vinpåse av valfri sort... Vitt eller rosé såklart! Bag in box in my ♥ ;-)

Tack hjärtat ♥

 

Hello morsdag söndag!
Vilken hetta denna dag bjuder på, så härligt med sommarväder! Bara kunna strosa in och ut som man vill, varken jacka eller skor behövs ute. Idag efter jobbet fick jag god grillmiddag och en kall cider. Perfekt morsdag med andra ord :-) Det blev som jag visste ingen frukost på sängen imorse, men nog fixade älsklingen frukost till mig ändå! Vaknade 30 min innan jag skulle börja jobba, oooopps... Hurry, hurry! Kan inte åka på jobbet utan den viktiga frukosten så det blev till att väcka J så han fick steka ägg :-). Jag hann på jobbet btw, var på plats 5 min före jobbstart. Bra där. Nu blir det till att vända tillbaka dygnet några timmar så jag orkar med veckan.


Dags att duscha, är sådär lagomt klibbig efter en het dag.

Ha en fin söndagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0