tisdagsfeeling

h&m har fina ljus. Kanske ett par hemklickade, who knows;-)

 

Betydligt bättre morgon idag, pjuh. Tror gårdagen stavas pms... Läste sen om ett superpiller på aftonbladet, kanske det finns hopp ändå;-). Lustigt vilket lass man får dra som kvinna ändå...! Ogillar mig själv när jag blir elak, vrång och irriterad men kan tyvärr inte alltid hjälpa det. Jaaja det är ju Jonas som oftast är slagpåse, stackarn.

 

Dagens morgon var såhär lagomt mysig som jag önskar att alla vore.. Jag börjar strax efter tio vilket innebär att jag kunde ligga och dra mig lite längre medans Ella lekte. Sen frukost och hinna med allt småplock som annars brukar bli stående tills man kommer hem igen. Som sagt, önskar alla mornar vore som denna. Lite manana på morgonen men ändå komma hem till middag! Perrrrfekt.

 

Jag jobbar bara idag sen är jag ledig i dagarna tre, har jobbhelg men är inte bitter för det! Ska bli najs å få skrota runt just dessa dagar, jag undrar varför;-).


ha en fin tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0