Lördagkväll

Imorgon är det som bekant Mors dag :-)!!

 

Därför fick Jonas en rar blomma ;-)

 

Hej hallå lördagkväll,

ser ni spektaklet på tv? Slötittar lite och konstaterar att en film vore bättre :-).

 

Imorgon är det ju alla Mammors dag och det ska ju firas (!?) Dock blir det ingen frukost på sängen iom min tidiga jobbdag men kanske något gott efter maten...? En blomma till mor hör ju till, min har redan fått sin men imorgon får hon ännu en fin present :-). Jag har faktiskt också fått något väldigt fint, visar imorgon. Något som var väldigt mitt-i-prick!! ♥ Kanske kanske att jag gav lite vägledning...

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen bingen,

glöm nu inte mamma imorgon! Och inte era andra nära och kära heller. Livet är skört.

 

Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0