Skitdag

Äntligen har jag hittat perfekta blommorna för min sockerlåda.

 

Usch, jag är så trött och grinig idag så mig vill ni inte vara nära idag. När ska denna eländiga trötthet försvinna...? Är som en zombie på morgonen, har iofs alltid varit morgontrött men detta är absurt. Tycker att jag lägger mig i hyffsad normal tid ändå, får kanske äta järntabletter och se om det vänder.

 

Idag är det iallafall kvällsjobb som väntar mig, Ella är hemma med världens hosta (astma) idag men som tur är kan farmor vara med henne tills Jonas slutar jobba. När ska det vända...?

 

Suck, suck vilken jävla SKITdag rent ut sagt! Hatar mig själv när jag är så här vrång, precis allt gör mig grinig. Fantastiskt :-).

 

Jag och Jonas fick iallafall en jättefin present igår :-)! Men den visar jag när jag är på bättre humör...

 

Ha en fin måndag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0