Födelsedagsbarn!

Titta, vad fint krukan matchade :-)! Matilda loves blommor. och ja, jag ska ställa undan den vid de tillfällen vi eldar i kamin..annars säger de nog slurp ;-).





Mer presenter kom med blomman - mycket kul och uppskattat. För er som inte kan lägga ihop ingredienserna - negerbolls ofc ;-). Samt grogg till mannen. För nått år sen satt faktiskt jag och Jonas och drack busgrogg och rullade negerbollar. Ack, ack ungdomens glansdagar :-). Fick en liten flashback... nu vet ni vad vi gör på fredag.

Tack L & A! ♥




Och vad har vi här då..? Pippibur! Åååh som jag trånat efter denna skönhet. Nu är den min och nu återstår bara att hitta det perfekta stället för denna fina bur.






Blommor till min kärlek. Min Fina Jonas, Grattis!! ♥ ♥



Hej :-). Här fylls alla dagar av födelsedagsfirande och än är det inte slut. Idag fyller Jonas år så vi hade grillfest med svärmor, svägerska, elise, faster, farmor och kusiner till Jonas. Mycket trevligt och jääklarns vilket gott kött sen! Vi har faktiskt grillat två gånger hittills på vår nya grill, tumme upp. Vi brukar vanligtvis grilla 1 gång per säsong ;-).... max.


Nu laddar vi om för nästa födelsedag även om den firas lite mer sparsmakat. Typ resterna;-). Det blir så när man fyller år med en dags mellanrum. Är inte det konstigt också? Att just vi två fyller med en dags mellanrum, fascinerande! Kanske ödet? Ja jag vet inte men det känns ju lite mer speciellt ;-). Iallafall - jag är jätteglad över alla fina presenter vi fått! Det är sannerligen väldigt kul att få fylla år:-). Väldigt väldigt kul!! Japp jag erkänner, jag är en sucker för presenter. Nu vet ni:-)


Heads up för nästa år - två jämna födelsedagar att vänta. Tjooohoo! En 30taggare och en ungdom på 25. Så tokigt det kan bli ;-). Men nu ska jag njuta av att Jonas i detta nu faktiskt är sex år äldre än mig och kommer så vara i hela en dag till!!! Gammal är äldst.


Nu väntar Sex and the city på mig - karln glor ju på hockey och det får man ju göra på sin bemärkelsedag;-).

Ha en fin onsdagkväll! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0