Valborg dagen efter

Nördig bild javisst men titta på min fina paljett-grej ;-)! En sak jag köpte på Yran för X antal år sen... Har legat oanvänd sen dess men igår dammade jag av den. Härlig sak :-)!

 

Hej!

Status på Er? För mig bra, ingen huvudvärk eller liknande, men så hade vi en ovanligt lugn Valborg ockå. Lite utemat och sen en titt på en brasa, för att sedan landa i soffan och glo på film. En cider slank ner tillsammans med efterrätten men det var allt också. Jag ska ju jobba idag ;-).

 

Startade morgonen med en löptur!!! Ja ni läste rätt. Och ja jag överlevde, men det är knappt det. Vilket flås jag inte har. Hepp, hepp på´t igen bara nu kör vi!! Tips på bra sportbh...? Kände att det föll lite på det faktiskt. Vill ha lite mer kontroll på knoll & tott så att säga.

 

Idag innan jobb blir det familjemys och hänga undan alla vinterkläder nu jäklar!! Får våren sätta fart, tack. Du har lite att jobba på innan helgen. Dock hotas det med snö... Herregud, vilken knasig vår det är i år. Nej in med mer sol! Till helgen väntar ju födelsedagskalas * 2 för oss. Vi fyller ju som bekant den 9 & 11 Maj.. Och då är det alltid fint väder. Vill inte förstöra den traditionen ;-).

 

Ha en fin första Maj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0