Early morning

 
Kan inte se mig mätt på mina lyktor ;-)
(det är ju inte alla som pyntar sin bro med snittblommor men liljorna fick flytta ut pga lukten;-))
 
 
 
Morgonens lilla hjälpreda
 
 
 
Hej tisdag,
men nu är vi väl redo för jobb och dagis? Snyta sig en sista gång och hälla sig en kanna te;-). Skämt åsido om denna vinter blir som hösten börjat blir det jobbigt :/ Men det får ju tiden visa.
 
 
Idag kommer min mamma hit:-) Hon ska följa med mig och Ella till Sundsvall imorgon på ett läkarbesök. Eftersom vi ska åka i tidig otta kommer hon redan ikväll, vet en som blir nöjd då! "Momma komma Ella" går på repeat just nu... Shoppinglistorna inför morgondagen är långa så jag hoppas på att vi är i god form imorgon;-)
 
 
Ikväll hoppas jag på att vi hinner med bio också, Hypnotisören, jag slukade ju böckerna så måste ju se filmen..! Tyvärr ser det inte ut som att det hinns med :/
 
 
 
Ha en fin tisdag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0