En dag i vab-land

Kan bara konstatera att jag längtar till julen sjukligt mycket............. Jag plöjer gamla sparade tidningar med julinredning som värsta knarkaren. Planerar, skriver listor, kollar igenom pyntet.... S j u k l i g t ! Och det konstiga i kråksången är att jag hatar vintern, på riktigt alltså. Och förmodligen desto mer detta år eftersom vi bara har en bil och det ska bli en vargavinter utan dess like. High five på den!


Ha i beräkning att jag endast varit utomhus för att slänga sopor idag och att jag bokstavligt talat suttit fast i soffan. Alltså denna jävla vab driver mig till....... Ja inte vab:en i sig men HOSTAN!!! Vore ju en sak om den gick över också men den vägrar släppa taget och nu har Ella t om MER medicin! Ja och det är inte "bara" hosta utan vi snackar rethosta som i hostat konstant i 4 timmar. Herregud ungen hinner ju inte ens säga en mening innan det sätter igång igen. Jag tycker så synd om min lilla gumma och hoppas på lite magi <3

Ja men.... I april vänder det ;-)




Imorgon är en ny dag och vi gör det bästa av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0